Nutrition Section

Alleen Online Coaching Leden

Nutrition Downloads

Alleen voor Online Coaching Leden

Volg je de Challenge? Klik dan op de knop hieronder om naar de Challenge Voeding pagina te gaan.

Recepten Online

Hier vind je korte video’s van de recepten. Houd voor de juiste hoeveelheid altijd je eigen maaltijdplan aan.

Handboek - Advanced Meal Plan

Alleen bij Online Coaching of Na voltooiing van de Challenge

In dit handboek vind je de handleiding van het maaltijdplan, tips & tricks en adviezen hoe je het beste de voeding kan aanpakken. Dit handboek is niet voor de 6 Weken Challenge.

Receptenboek - Recipe Book

Pas de hoeveelheden aan op basis van je persoonlijke maaltijdplan.

Voedingslogboek

Food Log Book

EIWITTEN & TUSSENDOOR

Fit Green Protein

Voldoende eiwitten in je voeding zijn essentieel voor afvallen, in shape komen, herstel en spieropbouw.

Wij kiezen Fit Green Protein van OrangeFit. De hoogste kwaliteit eiwit-shake, handig in gebruik en lactose vrij.

Fit Green Protein is een 100% plantaardig eiwitpoeder, gemaakt van hoogwaardige erwten-eiwitten. Fit Green Protein kent een compleet aminozuurprofiel en is de ideale keuze voor iedereen die op een verantwoorde wijze bouwt aan een fit en gezond lichaam.

  • Voor herstel en spieropbouw
  • Compleet aminozuurprofiel
  • Heerlijke smaak, vrij van lactose
Bestel eenvoudig in de gym via de app

Vitamines & mineralen

DAILY ESSENTIALS

De Daily essentials, bestaande uit plantaardige magnesium, omega-3 en vitamine D3 zijn een milieuvriendelijk duurzaam alternatief en van de aller zuiverste kwaliteit.

Omega-3 van algenolie is vrij van vis- en oceaan verontreiniging en heeft geen vis nasmaak.

Magnesium-bisglycinaat, geoptimaliseerd met BioPerine® en vitamine B6, met een hoge biologische beschikbaarheid, dit in tegenstelling tot andere magnesium-verbindingen zoals citraten en oxides.

Plantaardige vitamine D3 afkomstig van mossen, 1000 IU/25µg van ultieme zuiverheid.

VEELGESTELDE VRAGEN

Voeding

Alles wat in het receptenboek staat mag je eten. Let wel even op de hoeveelheid en gebruik het Maaltijdplan als uitgangspunt.

Ja, zolang er geen calorieën in zitten mag je deze drinken. Wees er wel van bewust dat deze dranken vaak niet gezond zijn en dus niet voor dagelijkse gebruik geadviseerd worden.

Bakken kan eventueel met een bakspray of een klein beetje olie. Of gebruik een oven, grill of airfryer. Houd je zoveel mogelijk aan de hoeveelheid die staat aangegeven op het plan.

Groene groente en bladgroente zijn de beste groentes wat betreft de voedingswaardes, echter mogen andere groentes ook gegeten worden.

Groentes mogen onbeperkt gegeten worden.

De proteïne shakes drink je gemengd met water of magere melk. Gebruik liever geen amandel melk of andere plantaardige melkproducten die veel koolhydraten bevatten.

Veel poteïne shakes zijn van een lage en onzuivere kwaliteit. We kunnen helaas niet van elke merk nagaan of het goed en zuiver is. Wij raden daarom het Nederlandse top product – OrangeFit – aan.
Nee, per 6 weken volg je in principe hetzelfde schema. Ook als je denkt dat je te veel of te weinig eet. Op advies van de coach kan je eventueel van plan veranderen.
Geen paniek, ieder lichaam reageert anders. Pas na 3 weken kunnen we goed beoordelen hoe de training en voeding bij jou aanslaat. Voel je je niet goed bij de resultaten tot zover, neem dan contact op met je coach.